Головна » Статті » Освіта » Загальна середня освіта

Тиждень безпеки на логопедичних заняттях

Тиждень безпеки на логопедичних заняттях

Серед актуальних завдань, які вирішують сьогодні ЗО, чільне місце належить проблемам виховання у здобувачів освіти основ безпеки життєдіяльності. Корекційна робота з дітьми повинна забезпечити необхідний рівень знань дитини для безпечного перебування в навколишньому середовищі та вироблення в неї елементарних, доступних віку норм поведінки у надзвичайних ситуаціях, формування навичок безпечної поведінки, у тому числі поведінки на вулиці.

Краще за все ці навички сформувати в ході цікавої гри, тому в рамках проведення Тижня безпеки життєдіяльності дитини логопед Шевчик Наталія  Василівна розробила логопедичний лепбук «Пожежа». (Фото 1,2) На заняттях дітки Козаче-Лагерських та Славненського ЗО вправно виконували завдання, метою яких  є розвиток мовлення: збагачення активного і пасивного словників з даної лексичної теми, вправляння і вимові проблемних звуків, розвиток монологічного і діалогічного мовлення; формування у дітей почуття небезпеки вогню, прищеплювання навичок правильної поведінки вразі пожежі. (Фото 3)

Мета гри розробленої логопедом «Четвертий зайвий» (Фото 4): формування вміння порівнювати предмети, виділяти небезпечний для життя і здоров'я предмет. Завдання:

  • Автоматизація проблемних звуків;
  • Розвивати словесно-логічне мислення, вміння класифікувати, порівнювати, узагальнювати, встановлювати причинно-наслідкові та логічні зв'язки.
  •  Розвивати зорове сприйняття, дрібну моторику;
  • Виховувати уважність, вміння точно слідувати інструкції; цілеспрямованість. (Фото 5)

Треба завжди пам’ятати, що дитина – найцінніший, найдорожчий скарб, сенс життя не тільки для кожної окремо взятої родини, а й суспільства загалом. Тому саме збереження здоров’я та захист життя дітей – основне завдання, що стоїть перед нами.

Категорія: Загальна середня освіта | Додав: calach1875 (29.10.2018)
Переглядів: 589 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Національна дитяча гаряча лінія