Головна » Статті » Освіта » Загальна середня освіта |
Готуємося до школи разом У багатьох батьків, чиї діти у наступному навчальному році вперше підуть до школи, уже зараз виникають відчуття задоволення, радості за власну дитину, і в той же час, все частіше хвилюють переживання про те, як зустріне її школа, нова вчителька, нове оточення. Хочеться, щоб дитина навчалася найкраще! Та чи зможе вона звикнути до нових умов, навчитися старанно працювати, оволодіваючи новими знаннями? Переступивши поріг школи, малюки зроблять перший важливий крок у своєму житті – перший крок у самостійність. Розпочнеться перетворення маленького школярика в особистість. Малюки ще не самостійні, вони потребують постійної допомоги від мами і тата. Огорнувши дитину любов’ю, увагою, розумінням, терпінням батьки підготують її до складних випробувань. Дитина, яка отримує все це, піде до школи більш впевненою, переконаною у своїх вміннях та можливостях, легше адаптується. Освіта ж постійно реформується, видаються нові програми, до дітей висуваються більші вимоги. Найближчими до сім’ї соціальними інститутами, які можуть надати підтримку в підготовці батьків, здатні організувати, стимулювати виховну функцію кожної сім’ї, є дитячий садок та школа. Така взаємодія допомагає виробити у батьків єдині вимоги щодо виховання дітей, підготовки до роботи у класному колективі, розвивати інтелектуальні здібності, формувати позитивне ставлення до школи, вчити пізнавати світ і себе у ньому. Саме з такою метою і завданнями було організовано та проведено збори з елементами тренінгу для батьків майбутніх першокласників. Спілкування розпочалося із звернення до присутніх першої вчительки майбутніх учнів Вернигори Н.В. Наталія Василівна вже познайомилася із дітьми під час відвідин у дитячому садку занять, відкритих виховних заходів. Забігаючи наперед початку навчального процесу у першокласників, вона запропонувала батькам розпочати його разом і пройти курс навчання в дуеті з дітьми. Привітала батьків директор школи Оксенчук Т.М. і запросила до активної співпраці у школі – родині. Соціальний педагог Онищук Л.М. ознайомила батьків із вимогами щодо готовності дитини до початку навчання, взявши за основу слова відомого дитячого психолога Л.А.Вагнера: «Бути готовим до школи – не означає уміти читати, писати, рахувати. Бути готовим до школи – означає бути готовим всьому цьому навчатися» Батьки заповнили анкети «Чи готова ваша дитина до школи», ознайомилися із результатами досліджень дітей за різними методиками у соціальній сфері, по орієнтації в навколишньому середовищі, ставленні до школи, психологічній зрілості, розумовому та мовленнєвому розвитку, рівню розвитку дрібної моторики рук, тривожності тощо, проведені соціальним педагогом. Розповідь супроводжувалася презентацією, а батьки ознайомилися із протоколами досліджень і роботами дітей. Любов Миколаївна назвала батькам недоліки у підготовці дітей та перерахувала методи, форми, способи, які допоможуть їх ліквідувати. На закріплення отриманих навичок, батьки, розподілившись на групи, розв’язували педагогічні та виховні ситуації, пропонували правильні дії батьків щодо розвитку в дітей вольової, інтелектуальної, мотиваційної, комунікативної готовності. Організаційними питаннями Вернигора Н.В. завершила роботу зборів, надала батькам поради по створенню позитивного емоційного комфорту в сім’ях, розвитку допитливості, уваги, цікавості у дітей, що сприятиме їх підготовці до школи. Онищук Л.М.- соціальний педагог Костянтинівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів | |
Переглядів: 282 | |
Всього коментарів: 0 | |