| Головна » Статті » Освіта » Дошкільна освіта |
Своєчасне формування граматичної будови мовлення дитини – основа її розумового розвитку, запорука повноцінного спілкування з дорослими та дітьми, найважливіша умова повноцінного мовленнєвого і загального психічного розвитку, оскільки мова і мовлення виконують провідну функцію в розвитку мислення і мовленнєвого спілкування, формуванні соціальних зв’язків. Щоб розвиток мовлення дошкільника був ефективним, педагог має створити умови для формування мовленнєвих навичок вихованців. Однією з таких умов є інтерактивне навчання. Саме цій проблемі був присвячений семінар – практикум: « Інтерактивні технології розвитку мовлення дітей дошкільного віку», який відбувся в ясел – садку» Колосок» Каїрської сільської ради, 19 лютого 2016 року. Учасниками семінару стали керівники ДНЗ району. Вихователь Скрипник В.Л. провела з дітьми старшої групи інтегроване заняття « Подорож сторінками Чарівної книги», з пріоритетом мовленнєвих та граматичних завдань. В процесі роботи з дітьми використані такі інтерактивні методи та вправи: « Мозковий штурм», « Мовленнєві логічні задачі», « Мікрофон», « За і проти», « Павутина», « Лексичні та мовленнєві вправи», « Ланцюжок», « Асоціативна квітка», які розвивають у дітей зв’язне мовлення,мислення, пам’ять, творчу уяву, фантазію, уміння дітей співпрацювати разом.
Сіденко Е.Л. | |
| Переглядів: 2811 | |
| Всього коментарів: 0 | |












