Головна » 2014 » Жовтень » 24 » 15 листопада 2013 року
11:38
15 листопада 2013 року

15 листопада 2013 року спільно з кафедрою менеджменту освіти комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» проведені педагогічні читання «Перспективи розвитку освіти й суспільства в парадигмі синергетичного мислення»

 

Педагогічні читання


 

         15 листопада 2013 року спільно з кафедрою менеджменту освіти комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» проведені педагогічні читання «Перспективи розвитку освіти й суспільства в парадигмі синергетичного мислення», у яких взяли участь директори шкіл, заступники директорів з навчальної та виховної роботи, педагоги. Привітали учасників учні Горностаївської ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу Цвіка С.С. і налаштували аудиторію на робочий лад, оскільки у виступах діти чітко проказували, можливо для них і не зовсім зрозумілі терміни: синергетика, парадигма, інновація, майндмеппінг тощо.

         У ході педагогічних читань розглянуто проблему синергетичного мислення, визначено його переваги відносно традиційного, «лінійного» мислення в контекстах вироблення стратегій розвитку як для суспільного поступу, так і для освітнього процесу.

         З доповідями виступили керівники шкіл, педагоги: Свинолупов М.М., Лушпай І.М., Турчин О.І., Мазурик О.В., Цимбал І.А.

         Свої роздуми з даної проблеми  Ганіч Н.І. підтвердила, провівши експромт-урок світової літератури (8 кл.). Використовуючи 
міжпредметні зв’язки вчитель розкрила творчість Гомера через різні жанри мистецтва і зуміла присутніх колег різних спеціальностей  не лише зацікавитися творчістю

поета, а і спонукала їх до самоосвіти.  

         Про доцільність і ефективність використання

ментальних карт, які є основою технології «MIND-MAPPING» і полегшують процес сприйняття географічної інформації, говорила  Солодовник  А.Д. За допомогою вдалої презентації педагог доступно:

-         розкрила зміст поняття майндмеппінгу;

-         надала методичні рекомендації по поетапному складанню ментальних карт та використанню даної технології у навчальній діяльності;

-         продемонструвала роботи  учнів.

  У заключному слові, член-кореспондент Української академії акмеологічних наук, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри менеджменту освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» Людмила Миколаївна Назаренко, проаналізувала хід даного заходу та надала рекомендації кожному доповідачу.

         Кожен із присутніх отримав творче і наукове натхнення. Маємо надію, що розглянуті питання на педагогічних читаннях поповнять методичну скарбничку кожного вчителя.

 

 

ПРЕЗЕНТАЦІЇ :

Mind-mapping як засіб візуалізації та структурування географічної інформації

Методи самоорганізації особистості в парадигмі синергетичного мислення 

Навчальний процес як синергетична система

Поняття про ключові слова педагогічних читань

Синергетичний підхід до організації навчально - виховного процесу у сільскій школі

Синергія цілісно - пізнавальних смислів освітнього процесу 

 

Переглядів: 371 | Додав: Адміністратор | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Національна дитяча гаряча лінія